محصول به سبد خرید اضافه شد
0

در زندگی زناشویی به ظاهرتان برسيد

دسته‌بندی: بینش و دانش
تاریخ: 16 شهریور 1401
بازدید: 591

در زندگی زناشویی به ظاهرتان برسيد

برخلاف خانمها كه افرادي شنيداري هستند و از طريق شنيدن (كلمات مهربانانه، ستايشگرانه و عاشقانه) تحريك و خرسند مي‌شوند، آقايان افرادي ديداري هستند و به ظاهر همسرشان بسيار اهميت مي‌دهند (البته نه به جزئيات). متاسفانه بسياري از خانمها پس از ازدواج چندان به ظاهر خود اهميت نمي‌دهند و بدنشان از فرم و قالب قبلي خارج مي‌شود. مهم اين نيست كه بدنتان همانند مانكن‌ها شود (چون همسرتان اين چنين شما را انتخاب كرده است) بلكه همينكه فرم و هيكل خود را خوب حفظ كنيد و اگر مشكل قابل رفعي وجود داشته باشد آن را اصلاح كنيد، كافي خواهد بود. مسئله ديگر، توجه به وضعيت ظاهر و آرايش در منزل است. از اين نظر بايستي بر حسب شرايط، ذائقه و سليقه خود و همسرتان در خانه سنگ تمام بگذاريد. در همین رابطه، برحسب طرز تفکر و بینش همسرتان و نیز عرف جامعه پوشش و آرایش مناسب را در جمع ها و مجامع عمومی رعایت کنید.

نكته: اساساً آقايان بدليل ويژگي ديداري، مقايسه‌اي و رقابتي بودنشان، اكثراً حس كنجكاوي در ديدن ديگر خانمها دارند و اين نگاه‌ها لزوماً مفهوم جنسي نخواهد داشت (مگر اينكه مشكلي داشته باشند). با این وجود، اگر شما از این رفتار همسرتان ناخرسند هستید (که اکثرا این چنین است) بایستی آن را با او در میان بگذارید و او نیز آن را رعایت کند.

 

سید حسن ساداتیان

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی باهدف، مرکز خرید کتب روانشناسی می باشد و همچنین فروشگاه اینترنتی انتشارات باهدف مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه های روانشناسی و علوم اجتماعی و تعلیم و تربیت را شامل می‌شود.
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باهدف می باشد.
Copyright © 2020 Bahadaf